Reklamácie a vrátenie tovaru

Záleží nám na vašej spokojnosti preto ak sa stane čokoľvek prečo by ste mali váš tovar vrátiť alebo vymeniť, prosím
informujte nás o tom.


Ako postupovať pri vrátení tovaru?
Pred odoslaním sa, prosím, uistite, že tovar posielate späť v pôvodnom stave t. j. nepoškodený, nenosený s nepoškodenými
pôvodnými štítkami.
Tovar riadne zabaľte, použite pôvodnú krabicu/bublinkovú obálku alebo iný vhodný obal, aby tovar počas prepravy nebol
poškodený.
Vytlačte si a vyplnte formulár na vrátenie tovaru, nezabudnite čitateľne vypísať IBAN na vrátenie peňazí. Formulár priložte
do balíka k tovaru.
informujte nás o vrátení tovaru mailom alebo telefonicky. Vrátenie tovaru posielate službou, ktorú si vzájomne dohodneme
cez e-mail komunikáciu.
Tovar zašlite na adresu:
Matej Olejár
Horša 152
934 01
Levice
Balík zasielajte BEZ DOBIERKY, tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
Tlačivo vám pošleme po vzájomnej komunikácií do mailu.
O spracovaní vašej požiadavky vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
Peňažné prostriedky vraciame späť na bankový účet ktorý uvediete vo formuláry do 14 dní od spracovania požiadavky.
(Štandardne je to v priebehu pár dní.)
Pokiaľ bol súčasťou objednávky darček, je potrebné vrátiť ho spolu s tovarom. To platí aj v prípade vrátenie len časti
objednávaného tovaru. V prípade, že sa rozhodnete si darček ponechať, od vrátenej sumy bude odpočítaná aktuálna cena
tohto produktu.
V prípade využitia akcie 1+1 zdarma, 2+1 zdarma a pod., je potrebné vrátiť všetky produkty, na ktoré sa vzťahuje táto akcia.
V opačnom prípade bude od vrátenej sumy odpočítaná alikvótna cena za nevrátený produkt.
Pre ďalšie informácie si prosím prečítajte obchodné podmienky.